موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-07سياسي

دعوت از نخبگان علوم تربیتی برای تولید دانش اصلاح و تربیت مجرمین در زندان ها


رییس سازمان زندان ها در دومین روز سفر به استان خراسان رضوی با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی با زندانیان، زندانبانان و مدیران این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

- رییس سازمان زندان ها در دومین روز سفر به استان خراسان رضوی با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی با زندانیان، زندانبانان و مدیران این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور محمدمهدی حاج محمدی در دومین روز سفر به خراسان رضوی از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران بازدید کرد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه اشتغال زندانیان گفت: با توجه به ظرفیت و زیرساخت لازم، این اردوگاه باید زودتر از دیگر نقاط کشور به هدف گذاری 80 درصدی اشتغال در سالجاری برسد.

رییس سازمان زندان ها در ادامه افزود: در کنار اشتغال زندانیان سلامت روان آنان بسیار مهم است و اگر در زندان زندانی به مواد مخدر دسترسی پیدا کند، همه تلاشها بیهوده و در واقع آب در هاون کوبیدن است.

حاج محمدی اظهار داشت: فرد زندانی به مثابه بیماریست که در بیمارستان بستریسانتشارت و همانگونه که او تا زمانی که مداوا و درمان نشود مرخص نمی شود، در زندان هم اینگونه هست و آزادی قبل از اصلاح و درمان ظلم به زندانی و جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از نخبگان علوم تربیتی برای تولید دانش اصلاح و تربیت مجرمین در زندان ها

دعوت از نخبگان علوم تربیتی برای تولید دانش اصلاح و تربیت مجرمین در زندان ها