مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-07بين الملل

شرکت اسراییلی مالک پگاسوس قرارداد با امارات را فسخ کرد


شرکت صهیونیستی «NSO» مالک جاسوس افزار «پگاسوس» در پی رسوایی حاکم دبی در سوء استفاده از این بدافزار، قرارداد خود با امارات را فسخ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت اسراییلی NSO که با تولید بدافزار جاسوسی پگاسوس به شهرت رسیده، قرارداد خود را با امارات برای استفاده از این نرم افزار فسخ کرد.

فسخ این قرارداد پس از آن صورت گرفت که دیوان عالی انگلیس، روز گذشته اعلام کرد که محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی از جاسو س افزار صهیونیستی پگاسوس علیه شاهزاده هیا بت الحسین همسر سابق خود استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، حاکم دبی از همسر سابق، و تیم وکلای او در جریان کمکش های مربوط حضانت فرزندانشان با هدف وحشت افکنی و تهدید مداوم جاسوسی کرده است.

طبق اعلام دادگاه، محمد بن راشد آل مکتوم از جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس با هدف نفوذ به تلفن همراه هیا بنت الحسین خواهر ناتنی شاه اردن و برخی از افراد نزدیک به او استفاده کرده است.

اما به نوشته رویترز، حاکم دبی این اطلاعات ارائه شده از جانب دیوان عالی انگلیس را تکذیب می کند و می گوید که نتیجه ای که دیوان انگلیس به آن رسیده مبتنی بر یک تصور ناقص از داستان است.

محمد بن راشد آل مکتوم اضافه کرد که به عنوان رییس یک دولت شایسته نیست که او درباره چنین امور شخصی و حساسی شواهد ارائه کند ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت اسراییلی مالک پگاسوس قرارداد با امارات را فسخ کرد

شرکت اسراییلی مالک پگاسوس قرارداد با امارات را فسخ کرد