مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-07سياسي

چهره خندان شهید همدانی، همه را دور ایشان جمع می کرد


چهره خندان و اخلاق خوب شهید همدانی همه را دور ایشان جمع می کرد، هرگاه سردار همدانی را می دیدیم با آن لبخند، صمیمیت و محبت دوست داشتیم نزدیک او باشیم .

- ایسنا/همدان مشاور فرمانده کل سپاه گفت: چهره خندان و اخلاق خوب شهید همدانی همه را دور ایشان جمع می کرد، هرگاه سردار همدانی را می دیدیم با آن لبخند، صمیمیت و محبت دوست داشتیم نزدیک او باشیم .

  سردار محمدرضا یزدی در ششمین سالگرد شهید حاج حسین همدانی ابراز کرد: اگر بخواهم از اولین برخوردم با سردار همدانی بگویم به سال های 61 و 62 بازمی گردد، در آن سال ها ایشان فرمانده بود با این محبوبیت و چهره خندان و اخلاق خوبشان همه بچه ها را دور خودشان جمع می کرد دورادور خدمت ایشان ارادت داشتم ولی درسال های پایانی دفاع مقدس و پس از اینکه فرمانده سپاه تهران بزرگ شدند این رابطه تنگاتنگ شد.

وی ادامه داد: زمانی که بنده فرمانده لشکر محمدرسول الله(ص) تهران شدم و با توجه به اینکه نزدیک پنج سال از جا به جایی از سردار همدانی می گذشت در هر حوزه ، پایگاه و.

می رفتیم نام ایشان مطرح می شد و هیچ گاه ندیدم بچه ها از اخلاق و ارتباط خوب ایشان با بسیجیان، سربازان و کادر مثال نزنند به گونه ای از برخوردی که با ایشان داشتند چنان می گفتند که شیرینی آن برخورد احساس می شد و هنوز هم باقی مانده است خود ما نیز هرگاه سردار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره خندان شهید همدانی، همه را دور ایشان جمع می کرد

چهره خندان شهید همدانی، همه را دور ایشان جمع می کرد