مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-07ورزشي

علیرضا بهبودی: العربی قطر مهمترین حریف مرحله گروهی فولاد است


کاپیتان تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با بیان این که تیم العربی قطر مهمترین حریف تیمش در مرحله گروهی است، گفت: سرمربی العربی شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا بهبودی در آستانه آغاز بیست ویکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در تایلند، گفت: تا کنون تمرینات خوبی برگزار کردیم و امیدواریم فردا در نخستین مسابقه نیز نتیجه خوبی برای تیم به دست آید.

کاپیتان تیم فولاد سیرجان درباره شرایط تیم گفت: شرایط بسیار خوب است.

تیم العربی قطر سخت ترین حریف مرحله گروهی فولاد است.

امروز برای دقایقی تمرین این تیم را دیدیم و با توجه به این که خوان سیچلو سرمربی این تیم است، شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد.

محمد صادقی دریافت کننده گیلانی تیم فولاد نیز در خصوص شرایط تیم و مسابقات گفت: آخرین جلسه تمرین در شرایط سخت آب و هوایی برگزار شد و خوشبختانه بازیکنان شرایط سخت را تحت کنترل گرفتند و به شرایط جوی شهر میزبان عادت کردند.

وی تصریح کرد: امیدوارم شرایط به گونه ای باشد فردا در اولین بازی پیروز میدان باشیم هرچند نسبت تیم فیلیپین شناخت کاملی نداریم.

بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از شانزدهم تا بیست وسوم مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می شود و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا بهبودی: العربی قطر مهمترین حریف مرحله گروهی فولاد است

علیرضا بهبودی: العربی قطر مهمترین حریف مرحله گروهی فولاد است