مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-07سياسي

مسیر شهدا و جهاد مسیر نور بود


رییس قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه مسیر شهدا و جهاد مسیر نور بود، گفت: چند ماه قبل از شهادت سردار همدانی توفیق دیدار سردار را داشتم در همان زمان گفتم که ایشان پاهایش روی زمین راه نمیرفت.

- حجت الاسلام مهدی طائب امروز در ششمین سالگرد شهید حاج حسین همدانی عنوان کرد: و انسان بینا از ظلمت فراری است در واقع امام حسین(ع) نور و چراغ هدایت است اگر کسی در جوانی شیرینی این راه را چشیده باشید با سر نیزه نیز نمی توان او از این راه جدا کنی این راه بسیار خواستنی است ولی باید تلاش کرد این پرده ای که مخالفین و دشمنان انداخته اند تا نور را نبینی کنار برود.

وی ادامه داد: سختی این راه فقط هنگام ورود است ولی وقتی انسان در مسیر حق قرار گرفت آن را رها نخواهد کرد حاج حسین از همه قواعد دیگر باید بازنشسته می شد ولی تمام ای نقواعد را به درستی کنار زد تا این شیرینی را بچشد.

حجت الاسلام مهدی طائب افزود: چند ماه قبل از شهادت سردار همدانی توفق دیدار سردار را داشتم در همان زمان گفتم که ایشان پاهایش روی زمین راه نمیرفت.

همسر شهید حاج حیدر ابراهیم خانی نیز بیان کرد: برخی تصور می کنند شهدا با انسان های دیگر بسیار تفاوت هستند اما در واقع شهدا تنها تفاوتی که دارند این است که کارهایی مانند غیبت، دروغ و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر شهدا و جهاد مسیر نور بود

مسیر شهدا و جهاد مسیر نور بود