مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-07سياسي

شهید همدانی فرمانده ای متواضع و مردمی بود


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: حاج حسین همدانی علاوه بر اینکه فرمانده نظامی بود بسیار مردمی و متواضع بوده و وقت زیادی برای امور مردم صرف می کرد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: حاج حسین همدانی علاوه بر اینکه فرمانده نظامی بود بسیار مردمی و متواضع بوده و وقت زیادی برای امور مردم صرف می کرد.

سردار مظاهر مجیدی در مراسم ششمین سالگرد شهید سردار حاج حسین همدانی بیان کرد: یک ماه قبل از شهادت سردار همدانی ایشان با من تماس گرفت که به همدان می آیم و جلسه ای تشکیل بدهید با حضور فرمانده وقت سپاه و تعدادی از رزمندگان؛ در این جلسه سردار همدانی تاکید زیادی بر حفظ هیئت رزمندگان و مدیریت آن توسط مجموعه سپاه داشتند و مسئولیت هیئت را به من دادند.

وی ادامه داد: بنده ابتدا قبول نکردم ولی ایشان تاکید داشتند که باید وضعیت هیئت را تعیین تکلیف کنم همانجا متوجه شدم نگاه سردار زمینی نیست و انجام این امور برای رهایی از قید و بندهاست و نشان می داد حاج حسین می خواهد کم کم پرواز کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: حاج حسین علاوه بر اینکه فرمانده نظامی بود بسیار مردمی و متواضع بود زمانی که به مرخصی می آمد شاید 50 درصد وقت خود را صرف ارتباط گیری با آشنایان ، دوستان و هم محلی های خود می کرد زیرا حاج حسین ارتباط مردمی قوی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی فرمانده ای متواضع و مردمی بود

شهید همدانی فرمانده ای متواضع و مردمی بود