مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-07پزشكي

بیمارستان گناوه روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد


رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: این بیمارستان، با ترخیص همه بیماران و عدم پذیرش بیمار جدید بعد از 20 ماه، یک روز بی سابقه ی بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.

- گناوه- رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: این بیمارستان، با ترخیص همه بیماران و عدم پذیرش بیمار جدید بعد از 20 ماه، یک روز بی سابقه ی بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، با ترخیص تمامی بیماران و عدم پذیرش بیمار جدید یک روز بی سابقه ی بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: در شش ماهه اول امسال یک هزار و 107 بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدمات درمانی بستری دریافت کرده اند که 49 مورد آن بیماران بوده که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده اند و علی رغم تمامی تلاش ها و مجاهدت های کادر درمان 39 بیمار به علت درگیری بالای ریه فوت شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حدود 60 تخت برای بیماران کرونایی عادی و چهار تخت ویژه اختصاصی این بیماران در بیمارستان فعال است.

وی تصریح کرد: در این مدت کادر درمان اعم از پزشک، پرستار و سایر رده های خدمتی نقش شایسته ای در درمان و کنترل این بیماری ایفا کرده و ایثارگرانه مبارزه کردند که از تمامی همکاران به پاس خدمات ارزشمند آنها تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان گناوه روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد

بیمارستان گناوه روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد