مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-07اجتماعي

یک استاد دانشگاه و خانواده اش کفن پوش علیه طالبان اعتراض کردند+عکس


یک استاد دانشگاه در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی و محرویت زنان و دختران از کار و تحصیل به همراه خانواده اش کفن پوش علیه طالبان اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از طلوع نیوز، یک استاد دانشگاه همراه با خانواده اش امروز در کابل پایتخت افغانستان در واکنش به آنچه که وضعیت بد اقتصادی، محرومیت زنان و دختران از کار و آموزش و خاموشی جهان در برابر افغانستان می گوید، کفن پوش دست به اعتراض زدند.

مقام های طالبان می گویند دختران در برخی از مدارس مقطع متوسطه در افغانستان به کلاس درس بازگشته اند، هرچند در بیشتر نقاط کشور همچنان این امکان برای دختران وجود ندارد.

این د رحالی است که هنوز تلکلیف تحصیل دختران افغانستانی هنوز روشن نیست و گروه طالبان که قدرت را در دست گرفته اند هنوز به دختران اجازه تحصیل نداده اند.

از سوی دیگر، چند روز پیش سهیل شاهین سخنگوی گروه طالبان در یک ویدیوی منتشر شده ضمن بیان این مطلب اظهار داشت که برخی از زنان کارمند دولت نیز به سر کار خود بازگشته اند و حقوق عقب افتاده آنها نیز پرداخت می شود.

ناظران این اقدامات طالبان را تلاش هایی می دانند که این گروه برای بهبود چهره خود در نزد جهانیان در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استاد دانشگاه و خانواده اش کفن پوش علیه طالبان اعتراض کردند+عکس

یک استاد دانشگاه و خانواده اش کفن پوش علیه طالبان اعتراض کردند+عکس