مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-07سياسي

هوانیروز ماشین جنگی رژیم بعثی را متوقف کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش در خصوص نقش هوانیروز در تثبیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: - فرمانده هوانیروز ارتش در خصوص نقش هوانیروز در تثبیت انقلاب اسلامی گفت: هوانیروز ماشین جنگی رژیم بعثی را متوقف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش در خصوص نقش هوانیروز در تثبیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با غائله ها و ناامنی هایی که در برخی از مناطق مرزی کشور توسط منافقین و معاندین طرح ریزی شده بود، ایفا کرد.

وی ادامه داد: اگر مجاهدت نیروهای مردمی، انقلابی و خلبانان هوانیروز در روزهای آغازین انقلاب اسلامی نبود، به واقع غرب کشور را در مقابل هجمه های معاندین از دست می دادیم.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: همچنین هوانیروز اعم از کادر پروازی و نیروهای فنی در دوران دفاع مقدس در نبردی نابرابر در مقابل متجاوزان بعثی ایستادگی کردند و در سه روز نخست درگیری، ماشین جنگی عراق را متوقف کردند؛ رشادت خلبانان هوانیروز در برابر ارتش بعثی در 40 کیلومتری اندیمشک و غرب کشور اجازه تصرف مناطق حیاتی کشور را به متجاوزان بعثی نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوانیروز ماشین جنگی رژیم بعثی را متوقف کرد

هوانیروز ماشین جنگی رژیم بعثی را متوقف کرد