مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-07ورزشي

جذب جوانان به انقلاب از ویژگی های بارز شهید همدانی بود


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان اینکه جذب جوانان به انقلاب از ویژگی های بارز شهید همدانی بود گفت: ایشان ویژگی «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار احمد ذوالقدر ظهر امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی با بیان اینکه بنده چهار سال جانشین شهید همدانی در سپاه محمد رسول الله(ص) بودم اظهار کرد: حاج حسین همدانی همه خوبی های دوران را در خود جمع کرده بود.

وی با بیان اینکه شهید همدانی در دفاع مقدس، مقابله با تجزیه طلبی کردستان، در جبهه خوزستان و جبهه مقاومت سرآمد بودند گفت: ایشان ویژگی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم را داشتند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به اینکه سردار همدانی در همه برنامه ها برای نیروهای خود وقت می گذاشت گفت: جذب جوانان به انقلاب از ویژگی های بارز شهید همدانی بود.

وی گفت: سردار همدانی در ارتقای علم دانشگاهی تلاش ویژه ای داشتند به طوری که یک روز تمام پرسنل سپاه را در یک ورزشگاه جمع کردند و دستور دادند که باید تحصیلات دانشگاهی خود را بالا ببرند، گفتند که دانشگاه و امکانات هم با ما.

ذوالقدر با بیان اینکه سردار در جبهه مقابله با جنگ نرم نیز الگویی بودند گفت: ایشان اهل قلم بود و می نوشت، به سینما، کتاب و هنر علاقه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب جوانان به انقلاب از ویژگی های بارز شهید همدانی بود

جذب جوانان به انقلاب از ویژگی های بارز شهید همدانی بود