مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-07سياسي

سردار همدانی خود را بدهکار انقلاب می دانست/ کار فرهنگی منش سردار بود


فرزند شهید همدانی با بیان اینکه سردار همدانی خود را بدهکار انقلاب می دانست نه طلبکار گفت: کار فرهنگی و علاقه به هنر و فرهنگ یکی از ویژگی های شهید همدانی بود به طوری که حتی در شرایط سخت جنگی در سوریه از اقدامات فرهنگی غافل نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در آستانه سالروز شهادت سردار حسین همدانی، اصحاب رسانه همدان به همت هیئت زینبیون(فعالان رسانه ای استان همدان) به مقام والای این شهید عزیز ادای احترام کردند.

فرزند شهید همدانی با تقدیر از حضور اصحاب رسانه بر سر مزار شهید همدانی، گریزی به ویژگی های رفتاری این شهید والامقام زد و گفت: ایشان بسیار اخلاقمدار بود و به هر فردی صرف انسان بودن او احترام می گذاشت و کاری به جایگاه و مقام و منصب او نداشت.

وهب همدانی تصریح کرد: شاید احترام گذاشتن ما به برخی افراد به خاطر موقعیت و منصب آنها باشد اما شهید همدانی احترام به طرف مقابل از هر رده سنی و با هر مرام و مسلکی را فارغ از موقعیت افراد برای خود به عادت تبدیل کرده بود.

وی ادامه داد: رفتار ایشان با کودک، کودکانه بود و با بزرگترها با حفظ شان و شخصیتشان، اما به طور ویژه با فرزندان شهدا بسیار صمیمانه و با احترام رفتار می کرد.

فرزند شهید همدانی ضمن تاکید بر اینکه رسانه باید مبلغ راه شهدا باشد و جامعه به این عرصه تبلیغی نیاز دارد عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار همدانی خود را بدهکار انقلاب می دانست/ کار فرهنگی منش سردار بود

سردار همدانی خود را بدهکار انقلاب می دانست/ کار فرهنگی منش سردار بود