مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-07اقتصادي

اجرای 40 کیلومتر خط انتقال آب روستایی در بانه طی سال جاری


مدیر عامل شرکت شرکت آبفا کردستان گفت: با هدف کاهش مشکلات کمبود آب در نقاط روستایی بانه اقدامات گسترده ای طی سال جاری انجام شده که اجرای 40 کیلومتر خط انتقال از جمله این موارد بوده است.

- به نقل از روابط عمومی شرک آب و فاضلاب استان کردستان علیرضا تخت شاهی اظهار کرد: در حال حاضر تأمین آب تمامی 100 روستای تابعه شهرستان بانه از طریق منابع زیرزمینی چاه و چشمه انجام می شود.

وی افزود: کاهش نزولات آسمانی موجب افت آب سفره های زیرزمینی از قبیل منابع اصلی چاه و چشمه شده است و در بعضی از نقاط، منابع آبی زیرزمینی کاملاً خشک و یا فاقد آبدهی مناسب شده اند که در نهایت باعث افزایش تعداد روستاهای دارای تنش آبی در سال جاری شده است.

تخت شاهی خاطرنشان کرد: به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب کردستان در راستای کاهش اثرات تنش آبی در روستاهای شهرستان بانه اقداماتی را در سال جاری انجام داده است.

وی اعلام کرد: احداث و تکمیل پنج مخزن به ظرفیت کلی 1000 متر مکعب، بازسازی دو مخزن، تجهیز شش واحد ایستگاه پمپاژ و چاه جدید، احداث 40 کیلومتر خط انتقال آب، اصلاح و توسعه شش کیلومتر شبکه آب و حفر دو حلقه چاه جدید از مهمترین اقدامات آبفا در روستاهای شهرستان بانه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 40 کیلومتر خط انتقال آب روستایی در بانه طی سال جاری

اجرای 40 کیلومتر خط انتقال آب روستایی در بانه طی سال جاری