مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-07سياسي

شهید همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی بود


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهید همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی بودند گفت: ایشان کار برای محرومان را یک تکلیف می دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی ضمن قدردانی از حضور مهمانان از استان های مختلف در این مراسم اظهار کرد: شهید همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی بودند که برای موفقیت باید همیشه در مسیر ایشان  پیش رفت.

وی گفت: تقریبا یک ماهی قبل از شهادت حاج حسین بود که ایشان تماس گرفتند و گفتند به همدان می آیند تا جلسه ای در سپاه استان با فرماندهان برگزار کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: در این مراسم شهید همدانی فرمودند رشدی که از هیات رزمندگان داشتیم یادگاری از شهدای همدان بوده است؛ عمدتا شهدای همدان در هیات رزمندگان حضور داشتند و می خواهم امروز مسوولیت این هیات را به شما بدهم .

وی بیان کرد: بنده گفتم حاج حسین این وظیفه سنگینی است اما ایشان بر موضوع تاکید کردند، وقتی گفتم عزیزان دیگری هستند اصرارشان این بود این جایگاه توسط مجموعه سپاه هدایت و رهبری شود.

مجیدی در ادامه با اشاره به وجهه مردمی شهید همدانی و توجه خاص ایشان به حل مشکلات مردم اظهار کرد: سردار همدانی علاوه بر اینکه فرمانده نظامی قَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی بود

شهید همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی بود