مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-07بين الملل

مقام اسراییلی: عمان کشور عربی بعدی است که روابطش را با ما عادی سازی می کند


بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسراییل پس از دو دهه در سال 2018 به عنوان اولین مسؤول عالی رتبه اسراییلی وارد مسقط شده و با سلطان قابوس بن سعید آل سعید، - بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسراییل پس از دو دهه در سال 2018 به عنوان اولین مسؤول عالی رتبه اسراییلی وارد مسقط شده و با سلطان قابوس بن سعید آل سعید، پادشاه فقید عمان دیدار و گفت وگو کرد.

یکی از مسؤولان وزارت خارجه اسراییل مدعی شد که عمان کشور عربی بعدی است که روابط خود را با این اسراییل به حالت عادی درمی آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از i24news، الیاف بنیامین، رییس بخش امور خاورمیانه و روند صلح وزارت خارجه اسراییل در گفت وگوی کوتاهی با رسانه های بین المللی ضمن تاکید بر اینکه این رژیم در گذشته هیئت رسمی در مسقط داشته که پس از توافقنامه های اسلو تشکیل شد، مدعی شد: عمان کشور عربی بعدی است که روابط خود را با اسراییل به حالت عادی درمی آورد.

بنیامین گفت: اسراییل در پروژه همکاری هیدرولیکی با مشارکت عمان و اردن نیز شرکت می کند، عمان پس از استقبال از امضای توافقنامه های عادی سازی که در سال گذشته محقق شدند، به عنوان یکی از کشورهایی که برای برقراری روابط دیپلماتیک با اسراییل آمادگی دارد، توصیف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اسراییلی: عمان کشور عربی بعدی است که روابطش را با ما عادی سازی می کند

مقام اسراییلی: عمان کشور عربی بعدی است که روابطش را با ما عادی سازی می کند