مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-07سياسي

سردار همدانی خالق «دفاع وطنی» در سوریه/ برای دفاع از کشور همیشه آماده بود


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان با بیان اینکه سردار همدانی خالق «دفاع وطنی» در سوریه بود گفت: ایشان در سوریه تدبیری کرد و با استفاده از مردم برای دفاع از وطن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی فرجی صبح امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی اظهار کرد:  از زمانی که شهید همدانی از بین ما رفته، هیچگاه احساس نکرده ایم که نزد ما نیست و همواره و در همه کارها او را همراه خود دیده ایم.

وی با بیان اینکه وقتی خبر شهادت این مرد بزرگ را به من دادند باورش برایم سخت بود و نمی دانستم چه کنم گفت: در همدان تا 40 روز برای این شهید عزیز در شهرها و روستاها مراسم برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان با اشاره به اینکه در چند استان نیز برای شهید همدانی مراسم برگزار شد تا از این اسوه ملی تقدیر شود گفت: امروز هم اگر محدودیت های کرونایی نبود باز هم مردم به عشق شهید همدانی پرشور می آمدند.

وی تواضع را یکی از ویژگی های بارز شهید همدانی عنوان کرد و افزود: شهید همدانی در زمان آزادسازی خرمشهر با وجود مجروحیت بالا در کنار رزمنده ها و فاتحان خرمشهر ماند.

فرجی با بیان اینکه ایشان همواره به مانند یک پدر و برادر راهنمای ما بودند گفت: حاج با تدبیر حل می کرد اظهار کرد: در جریان فتنه 88 حضور ایشان در مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار همدانی خالق «دفاع وطنی» در سوریه/ برای دفاع از کشور همیشه آماده بود

سردار همدانی خالق «دفاع وطنی» در سوریه/ برای دفاع از کشور همیشه آماده بود