مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-07سياسي

پیگیری های فارس جواب داد؛ پرونده مالیاتی نفت ستاره به هرمزگان آورده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، موضوع انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه نفت کشور به هرمزگان که عواید ناشی از پرداخت مالیات آن نصیب توسعه، عمران و آبادانی هرمزگان می شود، یکی از سوژه های ویژه فارس در پیگیری از نمایندگان مجلس و استاندار و دیگر مسؤولان بود.

حالا خبرنگار فارس در بندرعباس کسب اطلاع کرده که پیگیری فریدون همتی استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به ثمر رسیده و پرونده مالیاتی بزرگ ترین بنگاه اقتصادی هرمزگان که از ابتدای فعالیت در تهران بررسی می شد، به هرمزگان منتقل شده است.

این موضوع زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که بدانیم با پرداخت مالیات شرکت نفت ستاره خلیج فارس در هرمزگان، حداقل سالی 700 میلیارد تومان و حتی بسیار بیشتر از این رقم به سر جمع اعتبارات توسعه ای استان افزوده و عملا منابع بسیاری در اختیار توسعه شهری و روستایی قرار می گیرد.

فیزیک پرونده و همین طور فایل های دیجیتالی پرونده مالیاتی شرکت نفت ستاره حدود 3 هفته است که به هرمزگان منتقل شده و کارشناسان اداره امور مالیاتی هرمزگان با استقرار در محل این پالایشگاه، در حال تنظیم پرونده مالیاتی و احصای اطلاعات مورد نیاز برای این منظور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های فارس جواب داد؛ پرونده مالیاتی نفت ستاره به هرمزگان آورده شد

پیگیری های فارس جواب داد؛ پرونده مالیاتی نفت ستاره به هرمزگان آورده شد