مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-07سياسي

توزیع 700 بسته معیشتی در ملایر


فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع 700 بسته معیشتی همزمان با دهه آخر ماه صفر در بین نیازمندان ملایر خبر داد.

- سید رضا حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه از ابتدای شیوع و به همت خیران توزیع شده است اظهار کرد: همزمان با 28 صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع) در رزمایش کمک های مومنانه 700 بسته معیشتی در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه برای هر کدام از این بسته ها 450 هزار تومان هزینه شده است افزود: این بسته ها به همت حوزه های مقاومت بسیج و سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه تهیه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس نیز رزمایش کمک های مومنانه انجام شده است تصریح کرد: در مجموع در دهه آخر ماه صفر و هفته دفاع مقدس تعداد 2 هزار و 500 بسته معیشتی تهیه و توزیع می شود.

وی طبخ و توزیع 5 هزار و 500 پرس غذای گرم و توزیع 150 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند به همت اداره تبلیغات اسلامی و حوزه های بسیج دانش آموزی در این ایام را از دیگر اقدامات سپاه و بسیج در راستای کمک به نیازمندان دانست.

حسینی با بیان اینکه در طول سال جاری اقدامات عمرانی و فرهنگی به همت حوزه های مقاومت بسیج و بسیج سازندگی انجام شده است تصریح کرد: افتتاح دو کارگاه اقتصاد مقاومتی شامل یک کارگاه میناکاری، کارگاه سبدبافی و خیاطی، بازسازی سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 700 بسته معیشتی در ملایر

توزیع 700 بسته معیشتی در ملایر