مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-07سياسي

آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) برگزار شد


آیین خطبه خوانی شب شهادت حضرت رضا (ع) با حضور محدود خادمان بارگاه رضوی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

- ، شامگاه چهارشنبه صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی بار دیگر پناهگاه دل هایی بود که غم انگیزترین شب هر سال خود را پیش رو داشتند، گرد هم آمدن در شبی که باید خطبه شهادت آقا و مولایمان خوانده شود، تلخ تر از همه شب های دیگری است که خادمان حرم تجربه می کنند به ویژه آن که جای خالی اجتماع عظیم عزاداران در حرم هم دلتنگی خادمان را بیشتر کرده و مسئولیتشان را بیشتر، چرا که باید نائب الزیاره میلیون ها عاشق و دلداده حضرت رضا (ع) هم باشند.

به سنت هر ساله، آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد و تنها جمع محدودی از خادمان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آن حضور یافتند.

در کنار این خادمان سوگوار، جمعی از مسئولان و شخصیت ها همچون آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و برخی مسئولان کشوری و لشکری نیز حضور داشتند و مراسم عزاداری و خطبه خوانی شب شهادت را برگزار کردند.

در این مراسم، تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی شهادت حضرت رضا (ع) را به همه عاشقان ایشان تسلیت گفت و مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) نیز در رثای امام، مرث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) برگزار شد

آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) برگزار شد