مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-06سياسي

میدان مقاومت نام شهید سردار حاج حسین همدانی را جهانی کرد


میدان مقاومت نام شهید سردار حاج حسین همدانی را جهانی کرد و این وعده خداست که هر کس برای خدا و مخلص خدا باشد و برای خدا حرکت کند برای خدا ایمان داشته باشد و ایمان خود را برای بازاریابی و کسب درآمد و رونق بازار مادی خود قرار ندهد خدا وی را نصرت خواهد بخشید.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت:میدان مقاومت نام شهید سردار حاج حسین همدانی را جهانی کرد و این وعده خداست که هر کس برای خدا و مخلص خدا باشد و برای خدا حرکت کند برای خدا ایمان داشته باشد و ایمان خود را برای بازاریابی و کسب درآمد و رونق بازار مادی خود قرار ندهد خدا وی را نصرت خواهد بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در مراسم سالگرد حاج حسین همدانی که در مسجد جامع شهر اسدآباد همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار شد اظهار کرد:کسانی هستند که در زیر سایه ولایت و معنویت با نماز و محاسن خود طوری جلوه می دهند که از آن ور مانند زالو خون مردم را می مکند و به این مملکت ضرر و آسیب زنند در حالی که حاج حسین همدانی ها انسانی یک رنگ و خالص بودند و خود را برای خدا قرار دادند .

وی خاطر نشان کرد:همه ما میراث دار خون شهدا هستیم و هر کس در هر آیین ،مذهب ،شغل و شهر و دیاری که در امنیت نفس می کشد و دارای عزت و سربلندیست، مدیون خون شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان مقاومت نام شهید سردار حاج حسین همدانی را جهانی کرد

میدان مقاومت نام شهید سردار حاج حسین همدانی را جهانی کرد