مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 17:552021-10-06بين الملل

دادگاه انگلیس: حاکم دبی با بدافزار اسراییلی از همسر سابقش جاسوسی کرده است


دادگاه عالی انگلیس اعلام کرد، حاکم دبی دستوراتی را در خصوص جاسوسی از تلفن همسر سابقش و تلفن های تیم وکلایش در چارچوب کمپین ارعاب و تهدید مستمر در جریان دعوای حقوقی اش برای گرفتن حضانت دو فرزندش صادر کرده است.

- دادگاه عالی انگلیس اعلام کرد، حاکم دبی دستوراتی را در خصوص جاسوسی از تلفن همسر سابقش و تلفن های تیم وکلایش در چارچوب "کمپین ارعاب و تهدید مستمر" در جریان دعوای حقوقی اش برای گرفتن حضانت دو فرزندش صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه لندنی القدس العربی، دادگاه عالی انگلیس اعلام کرد، محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست وزیر امارات از برنامه پگاسوس متعلق به شرکت ان اس او اسراییل برای هک تلفن همراه هیا بن الحسین، خواهر ناتنی ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و تلفن های همراه برخی از نزدیکان از جمله وکلایش استفاده کرده است.

این در حالی است که حاکم دبی نتایج این دادگاه را رد و در بیانیه ای اعلام کرد: دائما این ادعاها را انکار کرده و به انکار آنها ادامه می دهیم و این نتایج با استناد به اطلاعاتی ناقص است.

محمد بن راشد گفت: نه امارت دبی و نه امارات طرفی در این تدابیر نیستند، در جلسه استماع دادگاه مشارکت نکرده اند و در نتیجه نتایج حاصله دادگاه اصلا کامل نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه انگلیس: حاکم دبی با بدافزار اسراییلی از همسر سابقش جاسوسی کرده است

دادگاه انگلیس: حاکم دبی با بدافزار اسراییلی از همسر سابقش جاسوسی کرده است