مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-06بين الملل

مقامات آذربایجان و ترکیه در غرفه ایران در باکو


در نخستین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب باکو، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، معاون نخست وزیر و معاون حزب حاکم آذربایجان، - در نخستین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب باکو، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، معاون نخست وزیر و معاون حزب حاکم آذربایجان، وزیر فرهنگ، وزیر تحصیل، رییس کتابخانه ملی، معاون اول وزیر فرهنگ و رییس موزه ادبیات نظامی گنجوی جمهوری آذربایجان و همچنین معاون وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه و جمعی از سفیران در محل غرفه ملی ایران حضور پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، هفتمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب باکو از ششم تا دهم اکتبر 2021 (چهاردهم تا هجدهم مهرماه 1400) در مرکز نمایشگاهی باکو (Expo Baku) برگزار می شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه جلب توجه مردم به کتاب و کتابخوانی، ترویج ادبیات آذربایجان و ایجاد روابط همکاری میان ناشران داخلی و خارجی است.

برگزارکننده اصلی این نمایشگاه که به صورت دوسالانه برگزار می شود نیز وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان است.

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر ایران با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هفتمین دوره از نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات آذربایجان و ترکیه در غرفه ایران در باکو

مقامات آذربایجان و ترکیه در غرفه ایران در باکو