مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-06اجتماعي

13 هزار دانش آموز و دانشجوی، تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون حدود 13 هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی راد در گفت و گو با رسانه ها بابیان اینکه 12 هزار دانش آموز نیازمند در استان وجود دارد، اظها کرد: توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تمام شهرستان های استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شش هزار و 175 دانش آموز نیازمند پسر در استان وجود دارد، افزود: آمار دانش آموزان نیازمند دختر تحت حمایت نیز پنج هزار و 825 نفر است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دو هزار و 715 دانش آموز مقطع اول ابتدایی، سه هزار و 395 در مقطع دوم ابتدایی، سه هزار و 579 در مقطع متوسطه اول و دو هزار و 85 دانش آموز نیازمند در مقطع متوسطه دوم در استان وجود دارد.

وی شمار دانشجویان و طلبه های تحت حمایت این نهاد  را نیز 722 نفر برشمرد و نسبت به ایجاد بانک اطلاعاتی قوی در جهت شناسایی سایر دانش آموز نیازمند غیر تحت پوشش این نهاد تأکید کرد.

الهی راد با تأکید بر اینکه اکنون شمار زیادی از دانش آموزان نیازمند که ازنظر پوشاک و تغذیه دچار مشکل هستند در استان وجود دارد که تحت پوشش هیچ گونه نهاد حمایتی نیستند اظهار کرد:  تعداد زیادی از دانش آموزان فقیر و نیازمند هستند که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار دانش آموز و دانشجوی، تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

13 هزار دانش آموز و دانشجوی، تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی