مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-06سياسي

تاسیس شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه در زنجان


رییس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان گفت: با پیگیری انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان و مساعدت و همراهی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان، - رضا رحیم پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تاسیس این شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه ای، بدوا در این شعبه که به صلح و سازش هم مرسوم است رسیدگی خواهد شد.

  رییس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان خاطرنشان کرد: با این اقدام جدید، هم از حقوق حرفه ای همکاران رسانه ای در استان صیانت و هم دعاوی رسانه ای با کار کارشناسی درست، قضاوت می شود.

  وی با بیان اینکه همچنین یکی از حسنات این طرح جدید قضایی را دادن اختیار برای ایجاد شعبه در خود انجمن دانست و تصریح کرد: این حرکت، نشان از رویکرد جدید و حمایت دستگاه قضا از رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و سوت زنان دستگاه قضا است.

   رحیم پور در ادامه ضمن تقدیر از مساعدت و حمایت حجت الاسلام صادقی نیارکی، رییس کل محترم دادگستری استان زنجان، احمدی و قره داغی رؤسای شوراهای حل اختلاف استان و شهرستان زنجان تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه، هیچ پرونده جدی قضایی در این حوزه در استان تشکیل نشود و فضای فعالیت رسانه ای برای کمک به توسعه همه جانبه استان فراهم و در عین حال رسانه ها با رعایت اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه در زنجان

تاسیس شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه در زنجان