مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-06سياسي

کارگاه بین المللی ترجمه قرآن در سده بیستم میلادی برگزار می شود


دانشگاه فرایبورگ در ماه مارس سال آینده، میزبان کارگاهی درباره ترجمه قرآن در روزهای 15 و 16ماه مارس سال آینده خواهد بود و علاقمندان تا 30 نوامبر سال جاری، - ، دانشگاه فرایبورگ با همکاری مرکز تحقیقاتی GloQur ، کارگاهی درباره ترجمه قرآن در سده بیستم میلادی برگزار می کند.

کارگاه مذکور در روزهای پانزدهم و شانزدهم ماه مارس سال آینده برگزار می شود و علاقمندان از سراسر جهان فرصت دارند تا 30 نوامبر سال جاری، مقالات خود را برای دانشگاه فرایبورگ ارسال کنند.

دانشگاه فرایبورگ در ماه مارس سال آینده، میزبان کارگاهی درباره ترجمه قرآن خواهد بود.

این کارگاه بین المللی به دوره ای از تاریخ جهان می پردازد که به دلیل مهاجرت مسلمانان به کشورهای مختلف، ترجمه های قرآن در سراسر جهان منتشر شدند و جهانیان دانش بیشتری از قرآن و اسلام پیدا کردند.

دانشگاه فرایبورگ در فراخوانی از تمام دانشجویان و محققان حوزه مطالعات اسلامی خواسته است تا چکیده مقالات خود درباره ترجمه های قرآن در دهه های اول قرن بیستم تا سال 1960 را برای دانشگاه ارسال کنند.

این مقالات می تواند درباره موضوعات مختلف از جمله ترجمه قرآن در جنوب آسیا در قرن نوزدهم و بیستم میلادی، دعوت به اسلام در کشورهای مختلف در آغاز قرن بیستم، نقش ترجمه های قرآنی در دعوت به اسلام، ظهور ترجمه های قرآن به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه بین المللی ترجمه قرآن در سده بیستم میلادی برگزار می شود

کارگاه بین المللی ترجمه قرآن در سده بیستم میلادی برگزار می شود