مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-06اجتماعي

تداوم واکسیناسیون دانش آموزان در اردبیل


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به روند خوب اجرای واکسیناسیون فرهنگیان، از تداوم واکسیناسیون دانش آموزان گروه سنی 12 سال به بالا در مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمد ناصری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسیناسیون دانش آموزان گروه سنی 12 سال به بالا در مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان از اوایل مهرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن برای دانش آموزان اختیاری است، افزود: والدین برای ثبت نام و دریافت نوبت به سامانه ثبت نام واکسیناسیون مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل مهم ترین عامل قطع زنجیره کرونا را بر اساس آخرین یافته های تحقیقاتی، تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: با وجود اینکه تزریق واکسن برای دانش آموزان اجباری نیست اما از دانش آموزان و اولیای آنها درخواست می شود هر چه سریع تر جهت تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با اشاره به شعار سلامت، آموزش و آرامش آموزش و پرورش استان در سال جاری و تاکید بر اولویت سلامت دانش آموزان و فرهنگیان تصریح کرد: برای حضور تدریجی دانش آموزان در مدارس علاوه بر انجام واکسیناسیون نیاز به رعایت پروتکل های بهداشتی و آماده سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم واکسیناسیون دانش آموزان در اردبیل

تداوم واکسیناسیون دانش آموزان در اردبیل