مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-06ورزشي

لیست خرید تیم رزکان آماده شد/جذب بازیکنان بومی در دستورکار است


سرمربی تیم شهدای رزکان با اشاره به اینکه لیست خرید تیم رزکان آماده است، گفت: در جلساتی که از بازیکنان بومی و آینده دار استان تست گیری انجام و تیم 2 بازیکن باتکنیک بومی به جمع بازیکنان رزکان اضافه شد - فرشاد فلاحت زاده، سرمربی تیم شهدای رزکان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص حضور تیم شهدای رزکان در این فصل لیگ دسته دو کشور، گفت: کار سختی در پیش داریم زیرا این تیم متعلق به مردم کرج هست و باتوجه به اینکه نام شهدای روی تیم هست مسؤولیت ما دوچندان می شود باید جوابگو محبت های مردم باشیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم و باعث افتخاره که در شهر خودم مربیگری کنم ما مدیون تمام تلاش های این جوانان هستیم که با همدلی و اتحاد خود تیم را به این مرحله رساندند.

سرمربی تیم شهدای رزکان با بیان اینکه این تیم مردمی است، افزود: باید از تمام پتانسیل های استان استفاده کنیم در جلساتی که از بازیکنان بومی و آینده دار استان تست گیری انجام و 2 بازیکن باتکنیک بومی به جمع بازیکنان رزکان اضافه شد ولی برای تکمیل تیم و قوت بخشیدن نقاط ضعف یک لیست خرید آماده کردیم.

وی در خصوص شرایط قرارداد و مبلغ آن، بیان کرد: تا این مرحله برادران کریمی با مدیریت حساب شده تیم از لحاظ مالی تامین کردند از این پس نیز با جذب حامی مالی دیگر مشکلات تیم برطرف میکنند و طبق قرارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست خرید تیم رزکان آماده شد/جذب بازیکنان بومی در دستورکار است

لیست خرید تیم رزکان آماده شد/جذب بازیکنان بومی در دستورکار است