مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-06سياسي

حضور طلاب در مناطق باید منجر به حل مسائل مردم شود


معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه معتقدیم حضور طلبه در یک محیط و منطقه باید به حل مسائل مردم آن منطقه منجر شود؛ - ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی امروز چهارشنبه در نشست با امامان پایگاه های اجتماعی و روحانیون لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه امسال خیلی تلاش شد ظرفیت پرداختی به روحانیون مستقر در همه استان ها دو برابر شود، اظهار داشت: متأسفانه در برخی استان ها این امر محقق نشد و تا 20 درصد افزایش داشتیم.

وی با بیان اینکه ما مسئولیت داریم و موظفیم برای تامین منابع تلاش کنیم، تصریح کرد: حل معضلات قانونی و برداشتن برخی موانع در این راستا در دستور کار است، از سوی دیگر با دولت چانه زنی می کنیم تا برای جریان استقرار روحانیون حجم دریافتی ها افزایش یابد و روحانیون بتوانند با آرامش خاطر امور فرهنگی را انجام دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه معتقدیم حضور یک طلبه در منطقه و محیط باید منجر به حل مسئله در آن منطقه شود، طلبه برای حل مسائل باید میان داری کند، افزود: طلبه نقش حل مسائل مردم را دارد، لذا باید در کنار مردم زندگی کند.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به اینکه حتی معتقدیم رفت و آمدهای طلبه در یک منطقه که ده روز بماند اثر 10 درصدی هم ندارد، باید طراحی و برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور طلاب در مناطق باید منجر به حل مسائل مردم شود

حضور طلاب در مناطق باید منجر به حل مسائل مردم شود