مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-06بين الملل

آسه آن در فکر دعوت نکردن از شورای نظامی میانمار


یک نماینده در آسه آن امروز چهارشنبه، گفت که کشورهای جنوب شرق آسیا، در حال بررسی دعوت نکردن از رییس شورای نظامی میانمار به نشستی در اواخر ماه جاری میلادی هستند، - یک نماینده در آسه آن امروز چهارشنبه، گفت که کشورهای جنوب شرق آسیا، در حال بررسی دعوت نکردن از رییس شورای نظامی میانمار به نشستی در اواخر ماه جاری میلادی هستند، چرا که معتقدند این شورا برای پیشبرد نقشه راه مورد توافق برای بازگرداندن صلح به میانمار، کاری نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، اریوان یوسف، نماینده ویژه آسه آن ، اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا در میانمار، در یک کنفرانس خبری، انفعال شورای نظامی میانمار در مورد برنامه ای پنج ماده ای که آن را در ماه آوریل در توافق با آسه آن پذیرفته بود، معادل انصراف از این توافق دانست.

میانمار، از اول فوریه سال جاری، با کودتای مین آنگ هلاینگ، یک فرمانده نظامی، که به یک دهه دموکراسی سست و شکننده پایان داد به آشوب کشیده شده است؛ پر واضح است که بازگشت حکومت نظامی خشم داخلی و خارجی را برانگیخته است.

اریوان، نماینده برونیی که به نمایندگی آسه آن در میانمار منصوب شده است، گفت که اعضای این اتحادیه، به پیشنهاد اولیه مالزی و بعضی دیگر کشورها، در حال بررسی دقیق دعوت نکردن از شورای نظامی میانمار برای شرکت در یک نشست مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسه آن در فکر دعوت نکردن از شورای نظامی میانمار

آسه آن در فکر دعوت نکردن از شورای نظامی میانمار