مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-06فناوري

افتتاح خط تولید سیم کارت بومی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با راه اندازی این خط تولید، سیم کارتی در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می گیرد که مراحل طراحی، تولید و اجرای سیستم عامل آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با راه اندازی این خط تولید، سیم کارتی در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می گیرد که مراحل طراحی، تولید و اجرای سیستم عامل آن، کاملاً در داخل کشور انجام شده است.

مراسم افتتاح این پروژه، صبح دوشنبه 12 مهر 1400، با حضور بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، محمدحسین سلیمانیان مدیرعامل شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران (صقا) و محمدمهدی قهرمان ایزدی مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز (صاشیراز)، در سالن همایش های شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز برگزار شد.

این پروژه، که فاز طراحی آن از سال 1398 آغاز شده بود، پس از انجام ارزیابی های گوناگون روی نمونه اولیه و عبور موفقیت آمیز از سخت گیرانه ترین تست ها، به مرحله تولید انبوه رسیده است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این پروژه را با همکاری شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران اجرا کرده و در فاز نخست آن، 20 میلیون سیم کارت با سیستم عامل بومی، توسط ایرانسل عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید سیم کارت بومی

افتتاح خط تولید سیم کارت بومی