مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-06سياسي

در دست بررسی بودن علت تلف شدن فک های خزری / لزوم پرهیز از مصرف و شکار پرندگان وحشی


در ارتباط با موضوع تلف شدن فک های خزری، طبق همکاری سازمان دامپزشکی با محیط زیست، گزارش ها به مرکز ارجاع داده شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمدحسن گلپایگانی مدیرکل دامپزشکی مازندران پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی مدیرکل دامپزشکی به مناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی، اظهار کرد: امسال پنجاهمین سال تصویب قانون دامپزشکی در کشور است، این قوانین مترقی بوده ولی با توجه به پیشرفت تکنولوژی نیازمند به بازنگری در این قانون هستیم.

وی با اشاره نیازهای روز این سازمان، افزود: در حوزه های مختلف همچون امنیت غذایی، بازنگری در بخش سلامت محصولات و رشد اقتصادی نیازمند تعامل، هم اندیشی و استفاده از ظرفیت نخبگان هستیم.

*دامپزشکان، پیش قراولان سلامت  گلپایگانی با اشاره به فعالیت های یک سال  اخیر دامپزشکی مازندران، یادآور شد: اقدامات را با شعار نقش دامپزشکان در بحران کووید 19 آغاز کرده و با توجه به مقوله سلامت که ارتباط مستقیمی با فعالیت ها دارد، پیش بردیم، دامپزشکان به عنوان پیش قراولان سلامت در طی دوران کرونایی در ارائه خدمات لحظه ای وقفه ایجاد نکردند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران ادامه داد: تزریق واکسیناسیون، سم پاشی و مقابله با تب کریمه کنگو و تب مالت که مانع از تلفیق بیماری با کرونا و اینکه بودیم،  همچنین نسبت به 6 ماهه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دست بررسی بودن علت تلف شدن فک های خزری / لزوم پرهیز از مصرف و شکار پرندگان وحشی

در دست بررسی بودن علت تلف شدن فک های خزری / لزوم پرهیز از مصرف و شکار پرندگان وحشی