مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-06سياسي

برگزاری 150 مجلس عزاداری ایرانی در 5 موکب اربعین امسال


مسئول کمیته مراسم ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: طی 10 روز از 10 تا 20 صفر در 5 موکب در سه نوبت صبح، ظهر و شب مراسم عزاداری برگزار شد که در مجموع 150 مراسم ایرانی برگزار شد که به طور متوسط با حضور 500 نفر در هر مراسم همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی اکبر مداحی مسئول کمیته مراسم ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به برنامه های اجرا شده از سوی این کمیته در حماسه اربعین حسینی 1400 با تمام محدودیت های کرونایی اظهارداشت: در دهه اربعین امسال از سوی این کمیته، مراسم های عزاداری در نجف اشرف، مسیر پیاده روی و کربلای معلی با سخنرانی حجج اسلام ناصر رفیعی، مسعود عالی، علیرضا پناهیان، علی ثمری، سید عباس موسوی مطلق، جواد محمدزمانی، مهدی حسن آبادی، سید محمدتقی حسین زاده و خانم ها دکتر نیلچی زاده و دکتر همیز برگزار شد.

مداحانی که امسال در عراق خواندند وی افزود: در این مراسم ها از حضور مداحان اهل بیت علیهم السلام صادق آهنگران، محمدرضا طاهری، عباس حیدرزاده، مهدی سلحشور، علی فراهانی، علی مهدوی نژاد، احمد نیکبختیان، حسین طاهری، مهدی ذاکری و شاعر آیینی مصطفی صابر خراسانی  و تعدادی از مداحان جوان و داوطلب بهره مند شدیم.

برپایی 5 موکب عزاداری در عراق مداحی ضمن قدردانی از خطبای معظم، مداحان گرانقدر و تلاش های صورت گرفته توسط رسانه ملی، رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 150 مجلس عزاداری ایرانی در 5 موکب اربعین امسال

برگزاری 150 مجلس عزاداری ایرانی در 5 موکب اربعین امسال