مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-06حوادث

توقیف سه محموله مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی قرنطینه ای در کامیاران


در 24 ساعت گذشته سه خودروی حامل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه ای حمل، توسط اکیپ های بازرسان دامپزشکی شناسایی و توقیف شدند.

- ، مجتبی ورمقانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محموله ها به قصد خروج از استان حمل می شد که شناسایی و با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به توقیف محموله ها اقدام شد.

وی خواستار همکاری مردم و اطلاع رسانی در صورت مشاهده عرضه خارج از شبکه مرغ و فرآورده های گوشتی شد و افزود: این سه محموله در مجموع بیش از شش هزار و 230 کیلوگرم وزن داشته است.

مدیرکل دامپزشکی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از کشف و ضبط 300 شیشه داروی دامی قاچاق و فاقد مجوز در یکی از شهرستان های مرزی استان خبر داد.

ورمقانی افزود: کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان این داروها را در راستای اجرای طرح رصد و پایش دارو و واکسن، پس از کسب دستور از مقام قضایی، از خودروی یک کاردان دامپزشکی در حین توزیع و فروش در یکی از شهرستان های مرزی کشف و ضبط کردند.

وی برخورد جدی با خاطیان و قاچاقچیان داروی دام در استان را جزو اولویت های دامپزشکی کردستان عنوان کرد و گفت: پرونده این تخلف برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است و با افرادی که در این وادی فعالیت کنند نیز برخورد قضایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف سه محموله مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی قرنطینه ای در کامیاران

توقیف سه محموله مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی قرنطینه ای در کامیاران