مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-06اقتصادي

ساخت و روکش آسفالت 54 کیلومتر راه روستایی در مازندران


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران از ساخت وروکش آسفالت54 کیلومترراه روستایی استان درشش ماهه نخست سال جاری با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال خبرداد.

- ایسنا/مازندران معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران از ساخت وروکش آسفالت54 کیلومترراه روستایی استان درشش ماهه نخست سال جاری با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال خبرداد.

محسن محمد نژاد در این زمینه، اظهار کرد: این عملیات در قالب 107 پروژه در راههای روستایی استان به صورت پیمانی و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی در نیمه اول سال جاری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های روستایی در استان تاثیر قابل توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابجایی بار و مسافر روستایی خواهد داشت، افزود: ایجاد و توسعه زیرساخت ها از جمله بازسازی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی موجب تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می شود معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران ادامه داد: بهبود وضعیت راه های روستایی می تواند به آبادانی این مناطق که از کانون های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه به شمار می روند، کمک کرده تا مسیر کشور برای دستیابی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و روکش آسفالت 54 کیلومتر راه روستایی در مازندران

ساخت و روکش آسفالت 54 کیلومتر راه روستایی در مازندران