مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-06اقتصادي

جزییات پرداختی های بیمه سلامت بابت نسخ الکترونیکی


معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات پرداختی های بیمه سلامت در قالب نسخه نویسی الکترونیکی را تشریح کرد.

- ، حسین رنجبران در نشست بررسی پیشرفت اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، درباره آخرین وضعیت پرداختی های نسخه نویسی الکترونیکی گفت: اولین پرداخت در قالب نسخه الکترونیک در فروردین سال 1399 به میزان 5 میلیارد تومان انجام شد و در حال حاضر آخرین پرداخت در شهریور ماه سال جاری مبلغ 470 میلیارد تومان است که رشد به نسبت مناسبی مشاهده می شود.

وی افزود: در اجرای نسخ نویسی الکترونیک، مؤسسات غیر از دولتی دانشگاهی ورود قابل قبولی داشته و از مراکز دولتی دانشگاهی پیشرفت بیشتری داشتند، بطوری که از کل پرداختی به مؤسسات غیر از دولتی دانشگاهی در 5 ماه اول سال، 54/3 مربوط به نسخ الکترونیکی می باشد.

در مجموع پرداخت در قالب نسخه الکترونیکی نسبت به کل مبالغ تخصیص داده شده به بخش درمان در طول 5 ماه ابتدای سال 23/3 درصد است معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان افزود: همچنین بابت هزینه درمان سطح 2 و3 سال 1400 تا کنون، مبلغ 6,877 میلیارد تومان اختصاص داده شده که از این مبلغ 1,602 میلیارد تومان برای نسخه الکترونیکی هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداختی های بیمه سلامت بابت نسخ الکترونیکی

جزییات پرداختی های بیمه سلامت بابت نسخ الکترونیکی