مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-06پزشكي

رعایت ضوابط بهداشتی- قرنطینه ای نقش مهمی در کنترل بیماری ها دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: رعایت ضوابط بهداشتی-قرنطینه ای نقش مهمی در کنترل بیماری ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز منشأ حیوانی دارد، اظهارکرد: با توجه به اهمیت سلامت غذای انسان ها در شرایط کنونی دامپزشکان در تضمین غذای سالم و پیشگیری از بروز بیماری های مشترک، نقش حیاتی دارند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: بیش از 75 درصد بیماری های عفونی که قابلیت انتقال به انسان دارند، منشأ حیوانی دارند که ناشی از اهمیت بخش دامپزشکی در تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم است.

کرامتی افزود: بهداشت دام از اهمیت زیادی برخوردار است، اکثر دامداری های استان سنتی است که ضروری است تلاش لازم برای ترویج و آموزش شیوه های نگهداری دام ها در شرایط بهداشتی و تولید محصول سالم برای افزایش آگاهی بهره برداران این بخش صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رعایت ضوابط بهداشتی-قرنطینه ای نقش مهمی در کنترل بیماری ها دارد، بیان کرد: پیشگیری و مبارزه با بیماری های مشترک انسان و دام، تأمین سلامت دام ها و همچنین حفظ و حراست از سرمایه های دامی از وظایف اداره کل دامپزشکی است که باید در اولویت کارهای اجرایی قرار دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد: بیماری های های نوظهور نیز ممکن است در طول سال در بین اماکن دام و طیور ایجاد شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت ضوابط بهداشتی- قرنطینه ای نقش مهمی در کنترل بیماری ها دارد

رعایت ضوابط بهداشتی- قرنطینه ای نقش مهمی در کنترل بیماری ها دارد