مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-06اقتصادي

اجرای عملیات آبخیزداری در 4 میلیون هکتار حوضه آبخیز کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هوشنگ جزی در حاشیه کارگاه آموزشی مدیریت جامع حوضه آبخیز کارون بزرگ در استان چهارمحال و بختیاری افزود: - مدیرکل دفتر حفاظت خاک و آبخیزداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه در سه سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی، اعتباراتی به اجرای طرح های آبخیزداری اختصاص داده شد، گفت: در این مدت عملیات آبخیزداری در چهار میلیون هکتار از حوضه های آبخیز کشور اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، هوشنگ جزی در حاشیه کارگاه آموزشی مدیریت جامع حوضه آبخیز کارون بزرگ در استان چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون در 33 میلیون هکتار از اراضی کشور مطالعات تفصیلی و اجرای طرح آبخیزداری انجام شده است که با تامین اعتبار، اقدامات آبخیزداری در این اراضی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه از این میزان اراضی دارای طرح تفصیلی 15 میلیون هکتار طرح آبخیرداری در دست اجراست، گفت: امسال تاکنون اعتبارات صندوق توسعه ملی به اجرای طرح های آبخیزداری اختصاص داده نشد و برای اجرا طرح های آبخیزداری باید از ردیف های دیگر استفاده کرد.

به گفته مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری در سه سال گذشته از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در 900 حوضه آبخیز اجرای طرح آبخیزدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات آبخیزداری در 4 میلیون هکتار حوضه آبخیز کشور

اجرای عملیات آبخیزداری در 4 میلیون هکتار حوضه آبخیز کشور