مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-06اقتصادي

فروش فراتر از انتظار نقاشی های «محمدعلی کلی»


مجموعه ای از نقاشی های «محمد علی کلی» اسطوره بوکس که به نقاشی کردن در بین مبارزات علاقه داشت در یک حراجی به مزایده گذاشته شدند و بسیاری از این نقاشی ها به قیمتی فراتر از آنچه تصور می شد به فروش رسیدند.

- مجموعه ای از نقاشی های محمد علی کلی اسطوره بوکس که به نقاشی کردن در بین مبارزات علاقه داشت در یک حراجی به مزایده گذاشته شدند و بسیاری از این نقاشی ها به قیمتی فراتر از آنچه تصور می شد به فروش رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، مجموعه ای متشکل از 26 اثر هنری متعلق به محمدعلی کلی بوکسور نامدار آمریکایی روز سه شنبه در حراجی واقع در نیویورک به مزایده گذاشته شد و در این بین یکی از نقاشی ها به قیمت 425 هزار دلار فروخته شد.

این نقاشی که مثل زنبور نیش بزن نام دارد، در سال 1978 و در دوران فیلمبردای سریال کوتاه جاده آزادی که محمد علی در آن حضور پیدا کرد توسط این ورزشکار نقاشی شد.

حراجی بونهامس قیمت تقریبی این اثر را بین 40هزار الی 60هزار دلار برآورد کرده بود.

مثل زنبور نیش بزن مسوولان حراجی بونهامس اعلام کردند تمام 26 اثر هنری که توسط محمد علی کلی خلق شده اند در این حراجی به قیمت کلی 945,524 به فروش رسیدند.

این نقاشی های که بر روی برخی از آن ها امضا محمد علی به چشم می خورد، نشانگر علاقه این ورزشکار به مذهب و عدالت اجتماعی هستند با این حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش فراتر از انتظار نقاشی های «محمدعلی کلی»

فروش فراتر از انتظار نقاشی های «محمدعلی کلی»