مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-06سياسي

ضرورت بازنگری قوانین دامپزشکی/زیستگاه های پرندگان پایش می شود


مدیرکل دامپزشکی مازندران بازنگری در قوانین دامپزشکی را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به ایجاد نیازهای جدید باید اقداماتی در حوزه به روزرسانی قوانین صورت گیرد.

- ، محمد حسن گلپایگانی پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به پنجاهمین سالروز تصویب قانون دامپزشکی در کشور اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به ایجاد نیازهای جامعه نظیر امنیت غذایی نیازمند بازنگری در قوانین موجود هستیم زیرا دامپزشکی تضمین کننده کیفیت، سلامت و ایمن بودن مواد غذایی باید نقش پررنگ تری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مراودات سیاسی و اجتماعی با کشورها، مطالبات کشورهای مقصد کالاها و غیره نیازمند بازنگری در حوزه سلامت محصولات است، افزود: باید با تعامل و استفاده از ظرفیت نخبگان و تشکل های صنفی و تولیدی، برای ارتقای سلامت، امنیت و رشد اقتصادی کشور تلاش کنیم.

گلپایگانی به شعار نقش دامپزشکان در بحران کووید 19 اشاره و اضافه کرد: دامپزشکان به عنوان پیشقراولان سلامت هستند و طی دو سال گذشته لحظه ای از وظایف عقب نشینی نکردند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران یادآور شد: طی دو سال گذشته اقدامات قابل توجهی در حوزه پیشگیری و مراقبت صورت گرفت و سبب شد تا از بار اضافی بر دوش کادر سلامت جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری قوانین دامپزشکی/زیستگاه های پرندگان پایش می شود

ضرورت بازنگری قوانین دامپزشکی/زیستگاه های پرندگان پایش می شود