مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-06سياسي

خدمت به امام رضا(ع) در خدمت رسانی به زائران ایشان تجلی می یابد


یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه خدمت به امام رضا(ع) در خدمت رسانی به زائران ایشان تجلی می یابد، گفت: زمینه خدمت رسانی بسیار گسترده است و هرکس می تواند متناسب با تخصص و توان خود به عنوان خادم امام رضا(ع) عمل کند.

- خدمت به امام رضا(ع) در خدمت رسانی به زائران ایشان تجلی می یابد ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه خدمت به امام رضا(ع) در خدمت رسانی به زائران ایشان تجلی می یابد، گفت: زمینه خدمت رسانی بسیار گسترده است و هرکس می تواند متناسب با تخصص و توان خود به عنوان خادم امام رضا(ع) عمل کند.

حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار در گفت وگو با ایسنا درخصوص شعار تجلی شعار همه خادم الرضاییم در حوزه دینی اظهار کرد: خدمت در فرهنگ قرآنی و اسلامی، موضوعی بسیار مهم و ارزشمند به شمار می رود.

خدمت به امامان معصوم و امام رضا(ع) در واقع در خدمت رسانی به زئران ایشان تجلی می یابد و در راستای توسعه و تقویت فرهنگ رضوی خواهد بود.

امام رضا(ع) در خصوص اهمیت این مسئله می فرمایند، پس از ایمان به خدا و رسول خدا و اعتراف به حقوق اهل بیت پیامبر اکرم(ص)، خدمت به مردم و معاونت و یاری رساندن به برادران دینی مهمترین روش شکرگزاری نعمات خداوند محسوب می شود که سعادت، رشد و بالندگی را به دنبال دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به امام رضا(ع) در خدمت رسانی به زائران ایشان تجلی می یابد

خدمت به امام رضا(ع) در خدمت رسانی به زائران ایشان تجلی می یابد