مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-06سياسي

50 مددجوی مستعد حرفه آموزی در اردوگاه فشافویه شناسایی شدند


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ضمن بازدید از اردوگاه فشافویه گفت: در بازدید از اردوگاه، 50 نفر از مددجویان مستعد آموزش و مهارت آموزی شناسایی شدند.

- ، جاوید سوهانی با همراهی دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 24 (انقلاب) و مسئولان سازمان فنی و حرفه ای استان تهران در راستای حرفه آموزی مددجویان اردوگاه فشافویه، از این اردوگاه بازدید کردند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در حاشیه این بازدید بیان کرد: اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه با ظرفیت شش هزار نفری در حال حاضر پذیرای حدود پنج هزار و 700 نفر مددجو است.

سوهانی با تاکید بر لزوم نقش آفرینی بیشتر دستگاه های مجری در راستای آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان گفت: در بازدید از اردوگاه، طیف گسترده ای از مددجویان مستعد آموزش و مهارت آموزی مشاهده شدند، به طوری که تیم حاضر، اقدام به شناسایی حدود 50 نفر از مددجویان مستعد حرفه آموزی کردند.

وی عنوان کرد: بعد از بیان موانع و مشکلات و ارائه راهکارها توسط اعضا حاضر در جلسه دوره های آموزشی مشخصی برای معتادان بهبود یافته در نظر گرفته شد تا سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران نسبت به ارائه دوره های آموزشی به مددجویان اقدام و سپس برای آن ها گواهینامه پایان دوره صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 مددجوی مستعد حرفه آموزی در اردوگاه فشافویه شناسایی شدند

50 مددجوی مستعد حرفه آموزی در اردوگاه فشافویه شناسایی شدند