مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-06اقتصادي

بهار؛ از صدرنشینی تولید قارچ تا تلاش برای به ثمر نشستن زعفران


شهرستان بهار استان همدان با توجه به ظرفیت های خاکی، اقلیم هوایی و توانمندی در بخش کشاورزی در حوزه صنایع تبدیلی یکی از شهرستان های مطرح استان است و در بخش صنایع تبدیلی رتبه نخست استان را دارد، - ایسنا/همدان شهرستان بهار استان همدان با توجه به ظرفیت های خاکی، اقلیم هوایی و توانمندی در بخش کشاورزی در حوزه صنایع تبدیلی یکی از شهرستان های مطرح استان است و در بخش صنایع تبدیلی رتبه نخست استان را دارد، این شهرستان همچنین در تولید بعضی از محصولات کشاورزی مانند قارچ، سیب زمینی و آلو گوی سبقت را از دیگر شهرستان های استان ربوده است و صدر نشین تولید آنها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای معرفی توانمندی های کشاورزی استان همدان، شفاف سازی و بیان اقدامات سازمان جهاد کشاورزی، تور رسانه ای بازدید از دو واحد تولیدی شرکت آریا شور هگمتانه و شرکت قارچ کوهستان با حضور تعدادی از خبرنگاران همدانی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آریا شور هگمتانه در حاشیه این بازدید بیان کرد: این شرکت در سال 92 با 15 نفر پرسنل در 2700 متر زمین تأسیس شد و با توسعه در طی این سال ها در حال حاضر در مساحت 18 هزار متر و با 160 نفر نیرو فعالیت می کند.

حسین ترکمن با اشاره به اینکه هم اکنون ظرفیت خط رب گوجه فرنگی به طور روزانه 260 تن، شوریجات و ترشیجات 30 تا 40 تن و60 قلم بسته بندی ترشیجات اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار؛ از صدرنشینی تولید قارچ تا تلاش برای به ثمر نشستن زعفران

بهار؛ از صدرنشینی تولید قارچ تا تلاش برای به ثمر نشستن زعفران