مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-06سياسي

نیاز کنونی امت اسلامی وحدت و همگرایی در برابر نظام سلطه است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اردبیل گفت: سیره نبوی الگویی شایسته برای رهایی بشر از مشکلات بوده و نیاز کنونی امت اسلامی وحدت و همگرایی در برابر نظام سلطه است.

- حجت الاسلام عبدالله حسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بشریت امروز تشنه معارف مکتب الهی و وحدانی است و دین اسلام با محوریت نبی مکرم الگویی شایسته برای بشریت در رسیدن به سعادت را ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: هر چند در طول تاریخ در مسیر رسیدن به این سعادت انحراف و انحطاط شکل گرفته اما راه در اطاعت از خداوند و همچنین انبیا و اولیای الهی کاملاً روشن و آشکار است و بشر در بهره مندی از سعادت دنیوی و اخروی باید به این الگوها و معیارهای بی بدیل تکیه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اردبیل با اشاره به تواضع پیامبر اکرم (ص) و معیارهای ارائه شده در طول زندگی با برکت آن حضرت گفت: با وجود سختی ها و مشکلاتی که در تبلیغ و ترویج مکتب اسلام وجود داشت، پیامبر اسلام (ص) سعی کرد تا راه و مسیر رسیدن به کمال و عزت دنیوی و اخروی را برای پیروان و همچنین جامعه انسانی نشان دهد تا زمینه برای دوری از جهالت، خودپرستی و دگرپرستی فراهم آید.

حسنی افزود: آنچه که در شرایط کنونی امت اسلامی به آن نیاز مبرم دارند، وحدت و همگرایی در برابر نظام سلطه و استکبار است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کنونی امت اسلامی وحدت و همگرایی در برابر نظام سلطه است

نیاز کنونی امت اسلامی وحدت و همگرایی در برابر نظام سلطه است