مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-06سياسي

کارکردهای اجتماعی مساجد مغفول نماند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره گفت: در راستای احیای کارکردهای اجتماعی مساجد، «مهرواره اوج» برای حل مشکلات محلات در سطح شهر خرم دره اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره گفت: در راستای احیای کارکردهای اجتماعی مساجد، مهرواره اوج برای حل مشکلات محلات در سطح شهر خرم دره اجرا می شود.

حجت الاسلام فرشید ملکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرصت فراهم شده خدمت رسانی به مردم در طرح مهرواره اوج برای روحانیون، گفت: مهرواره اوج گامی موثر در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم با محوریت مساجد است که در حال حاضر متولیان 33 مسجد شهرستان در این راستا اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه در مهرواره اوج، مساجد مرکز کمک و همیاری مردم شده و به عنوان محور طرح در خدمت رسانی نقش آفرینی خواهند کرد، ادامه داد: مهرواره اوج فرصت ویژه ای برای هم افزایی بین تشکل های دینی و ائمه جماعات است و نقش ائمه جماعات مساجد نیز در پیشبرد اهداف این طرح اهمیت زیادی دارد.

این مسئول با یادآوری اینکه ائمه جماعات با ایجاد همدلی و وحدت می توانند در محله های خدمت خود بسیاری از مسائل و مشکلات مردم را مرتفع کنند، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکردهای اجتماعی مساجد مغفول نماند

کارکردهای اجتماعی مساجد مغفول نماند