مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-06پزشكي

افرادی که لیزیک چشم انجام داده اند، بخوانند


یک چشم پزشک به تشریح مراقبت های چشم پس از عمل لیزیک پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه یک چشم پزشک به تشریح مراقبت های چشم پس از عمل لیزیک پرداخت.

دکتر جلیل امیدیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه عمل لیزیک چشم تنها ظرف چند دقیقه انجام می شود، گفت: آنچه مهم است این است که افراد پس از عمل باید تا مدتی برخی نکات را جهت مراقبت از چشم خود رعایت کنند.

وی افزود: پس از عمل لیزیک، لنز تماسی روی چشم گذاشته می شود که مانند پانسمان عمل می کند و نیاز است افراد این لنز را مدتی روی چشم داشته باشند.

امیدیان گفت: در طول این مدت افراد نباید چشم ها را طوری مالش دهند که لنز خارج شود و باید مراقب باشند ضربه ای به چشم آنها نخورد.

این چشم پزشک با تاکید بر لزوم استفاده از عینک آفتابی پس از عمل لیزیک گفت: افرادی که لیزیک انجام می دهند، چشمشان تا چند روز نسبت به اشعه آفتاب به شدت حساس می شود، بنابراین نیاز است که حتما از نور خورشید فاصله گرفته و از عینک آفتابی استفاده کنند.

وی افزود: این امکان هست که تا دو سه روز اول حتی نور لامپ هم برای آنها آزاردهنده باشد و بهتر است در این شرایط از عینک آفتابی استفاده کنند.

وی افزود: استفاده مرتب از عینک آفتابی تنها مختص چند روز اول پس از لیزیک نیست و باید تا چند ماه بصورت مستمر این روند در بیرون از منزل و مقابل نور آفتاب ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که لیزیک چشم انجام داده اند، بخوانند

افرادی که لیزیک چشم انجام داده اند، بخوانند