مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-06پزشكي

95 پایگاه اورژانس در مازندران خدمات دهی می کند


رییس مرکز اورژانس مازندران شمار پایگاه های فعال اورژانس استان را 95 واحد بیان کرد و گفت: بیشترین ماموریت ها در سال جاری قلبی و تنفسی بوده است.

- ، یحیی صالح طبری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یک پایگاه امداد هوایی در استان وجود دارد، اظهار داشت: شمار پایگاه های شهری 35 واحد و 58 پایگاه نیز جاده ای است.

وی به رشد 11 درصد شمار مأموریت های اورژانس در سال جاری اشاره و اضافه کرد و گفت: بیشترین مأموریت های اورژانس مربوط به بیماران قلبی بوده و بیماری های تنفسی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

صالح طبری شمار مأموریت های غیرتصادفی اورژانس را در سال جاری بیش از 61 هزار فقره ذکر کرد و گفت: در مجموع در سال جاری بیش از 73 هزار مأموریت غیرتصادفی و تصادفی انجام شده است.

رییس مرکز اورژانس مازندران با اشاره به وقوع یک فقره تصادف مرگبار در تعطیلات در گلوگاه اظهار داشت: در این حادثه دو نفر جان باختند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

رییس مرکز اورژانس مازندران همچنین از اجرا و آغاز طرح واکسیناسیون دانش آموزان در مراکز و پایگاه های اورژانس خبر داد و گفت: سایت واکسیناسیون تجمیعی اورژانس در مسجد محمد رسول (ص) میزبان دانش آموزان برای تزریق واکسن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 پایگاه اورژانس در مازندران خدمات دهی می کند

95 پایگاه اورژانس در مازندران خدمات دهی می کند