مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-06سياسي

ارادت به امام رضا (ع) گواه وحدت شیعه و سنی در گلستان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ارادت، عشق و محبتی که اهل سنت و تشییع گلستان به امام رضا (ع) دارند گواه وحدت واقعی و اصیل بین مسلمانان کشور ماست.

- ، ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: برادران اهل سنت ما بعد از ازدواج در اولین سفر خود به زیارت امام رضا (ع) می روند و معمولاً مقید هستند حداقل یک بار در سال به زیارت امام بروند.

وی افزود: امام رضا (ع) در بین ترکمن های استان گلستان با نام قزل امام به معنای امام طلایی (اصلی) شهرت دارد و همه این مسائل دلالت از محبت اهل سنت به علی ابن موسی الرضا (ع) دارد.

گرزین با بیان این مطلب که شیعیان هم به امام رضا (ع) عشق می ورزند و همه ساله به زیارت امام مشرف می شوند افزود: همین عشق و علاقه به امام می تواند بهترین عامل وحدت مسلمانان در استان و کل کشور باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در سال های گذشته به کرات شاهد بودیم که برادران اهل سنت ما به امام رضا (ع) توسل جستند و شفای بیماران خود را گرفته و حاجت روا شده اند، این مسئله دلالت بر این امر دارد که امام هم به اهل سنت ارادت دارند و وجود مقدس امام محور واقعی وحدت و تقریب مسلمانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: کفار و بدخواهان نظام همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند و به خیال باطل خود تلاش می کنند با برهم زدن وح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارادت به امام رضا (ع) گواه وحدت شیعه و سنی در گلستان است

ارادت به امام رضا (ع) گواه وحدت شیعه و سنی در گلستان است