مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-06پزشكي

نبود پزشک متخصص زن برای سونوگرافی بانوان در کبودرآهنگ


همدان_مسئول نهضت پیشرفت بانوان کبودرآهنگ گفت: زنان کبودرآهنگ از نبود پزشک متخصص زن سونوگرافی در این شهرستان گلایه مند هستند.

- اعظم لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه حدود دو سال با کمک یک خیریه تمام امکانات و تجهیزات مطب سونو گرافی تهیه شده و مطب آماده بهره برداری است ولی به دلیل نبود پزشک خانم این مکان بدون استفاده مانده است.

وی با بیان اینکه شهرستان کبودرآهنگ شهرستان مهمی است افزود: بیماران روستاهای شیرین سو، گل تپه و شهرستان های رزن، فامنین و حتی برخی از روستاهای زنجان به این شهرستان مراجعه می کنند ولی متأسفانه این شهرستان فقط یک مرکز سونوگرافی خانم دارد که هفته ای دو روز و در داخل بیمارستان در حال فعالیت است و جوابگوی تمام این بیماران نیست و گاهی نوبت دهی به یک ماه هم به طول می انجامد.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان کبودرآهنگ تاکید کرد: زنان بیشتر از آقایان نیاز به سونوگرافی دارند به دلیل بیماری و یا سونوگرافی قبل از بارداری، بعد از بارداری، حین بارداری، بارداری خارج از رحم و موارد دیگر باید به سونوگرافی مراجعه کنند و نبود سونوگرافی مشکلاتی را برای خانواده ها و بانوان به وجود آورده است.

وی بابیان اینکه نبود سونوگرافی در این شهرستان مشکلات متعددی از قبیل مرگ جوانان به دلیل مراجعه نکردن به موقع به پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود پزشک متخصص زن برای سونوگرافی بانوان در کبودرآهنگ

نبود پزشک متخصص زن برای سونوگرافی بانوان در کبودرآهنگ