مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-06ورزشي

بدهی 60 میلیارد تومانی صداوسیما به حوزه ورزش!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همواره طی سال های گذشته، پرداخت سهم ورزش از محل درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی به عنوان یک چالش اساسی بین وزارت ورزش جوانان و سازمان صدا و سیما مطرح بود و در این بین هیچگاه مسئولان ارشد ورزش کشور نتوانستند .

- با تغییر نفر اول سازمان صداوسیما، سوال اصلی این است که آیا این سازمان در نهایت حاضر به پرداخت سهم قانونی ورزش از محل درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات می شود یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همواره طی سال های گذشته، پرداخت سهم ورزش از محل درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی به عنوان یک چالش اساسی بین وزارت ورزش جوانان و سازمان صدا و سیما مطرح بود و در این بین هیچگاه مسئولان ارشد ورزش کشور نتوانستند از حقوق مالی ورزش ایران دفاع کنند و سهم ورزش را از محل درامدهای میلیاردی این سازمان که از مسیر پخش مسابقات ورزشی به دست می آید، دریافت کنند.

بارها و بارها کار بیخ پیدا کرد و در برخی مواقع حتی تا دقیقه 90 از ورود دوربین های صداوسیما به ورزشگاه های فوتبال جلوگیری شد و در نهایت با صدور دستور از بالا شاهد آن بودیم که دوربین ها مجددا به ورزشگاه ها راه پیدا کردند و در این بین سهم ورزش باز هم نادیده گرفته شد تا تاریخ به خوبی گواه آن باشد که سازمان صداوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 60 میلیارد تومانی صداوسیما به حوزه ورزش!

بدهی 60 میلیارد تومانی صداوسیما به حوزه ورزش!