مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-06اجتماعي

یادواره شهدای ناجا در همدان برگزار می شود


معاون اجتماعی پلیس همدان از برگزاری یادواره شهدای ناجا همزمان با هفته نیروی انتظامی در استان خبر داد و گفت:  چند نمایشگاه نیز از دستاوردها و کشفیات پلیس برگزار می شود .

- حسین بشری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی امسال بیش از 80 برنامه در مرکز استان برگزار می شود و تلاش خواهیم کرد مردم در جریان کامل عملکرد یک ساله پلیس استان قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه شعار امسال پلیس در هفته ناجا پلیس هوشمند، امنیت پایدار است عنوان کرد: از روز هفدهم تا بیست و سوم مهرماه به مدت یک هفته برنامه های متعددی برای تحقق این شعار در فرماندهی انتظامی استان همدان پیش بینی و اجرا خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس همدان افزود: صبحگاه مشترک با نیروهای مسلح استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان؛ غبارروبی گلزار شهدا؛ برگزاری چند نمایشگاه از دستاوردها و کشفیات پلیس، یادواره شهدای ناجا؛ رسیدگی به مشکلات مردم در سامانه 197 همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی؛ طرح ارایه خدمات پزشکی در حاشیه شهرها؛ نشست علمی با دانشگاه سرکشی از خانواده معظم شهدا از مهمترین برنامه های هفته ناجاست.

  وی ضمن تشکر از مردم خوب استان همدان و تبریک این هفته به پرسنل زحمتکش ناجا بیان کرد: تجلیل از کارکنان پلیس و خانواد های آنان؛ ارتقاء سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای ناجا در همدان برگزار می شود

یادواره شهدای ناجا در همدان برگزار می شود