مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 03:402021-10-06سياسي

16مهر؛ به کابوس آمریکایی ها نزدیک می شوید


در سال 1366 که جنگ هشت ساله عراق علیه ایران به دریا کشانده شده بود، خلیج فارس با مداخله استکبار جهانی و کشورهای غربی ناامن شده بود و شناورها و کشتی های بزرگ تجاری و سکوهای نفتی جمهوری اسلامی ایران مورد هدف دشمنان قرار می گرفت، - خبرگزاری فارس - بوشهر، آزاده حیدری نسب: 16 مهرماه روز سربلندی، اقتدار و حماسه سازی فرزند دلیر دشتی برای همیشه در تاریخ استان بوشهر و کشور عزیزمان ایران ثبت شده است، تا جهان بداند که در تمام دوران ها، در نقطه نقطه ایران اسلامی، دلاورمردان و جوانانی چون نادر مهدوی را داشته و دارد که خون در رگ هایشان فقط به عشق وطن جریان دارد، تا پوشالی اش را به خود دهد و بداند که چه راحت شکستنی است.

حماسه آفرینی سردار شهید نادر مهدوی و یارانش برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار پایداری مردم ولایتمدار شهرستان دشتی و استان بوشهر است.

شهید مهدوی و همرزمانش در رویارویی مستقیم با آمریکایی ها توانستند با دستان خالی تا پای جان مقاومت کنند و با نثار خون خود ابهت پوشالی آمریکا را به خلیج همیشگی فارس بریزند.

همچنان که امروز نیز خاک دلاورخیز دشتی، استان بوشهر و تمام نقاط وطن عزیزمان ایران، نادر مهدوی های زیادی را در خود می پروراند تا دشمنان اسلام و ایران جرات نکنند حتی گوشه چشمی به وطن عزیزمان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16مهر؛ به کابوس آمریکایی ها نزدیک می شوید

16مهر؛ به کابوس آمریکایی ها نزدیک می شوید